Opheffingsuitverkoop SDG Bikesports

Bron: SDG site

Na 3 jaar flink investeren is het spijtig niet gelukt een winstgevende shop te worden. Jammer genoeg verkopen we nog niet de aantallen die het zou kunnen doen en hierdoor zijn we niet meer in staat onze betalings verplichtingen te voldoen. Dit betekend dus dat we even finacieƫl in de knoop zitten. Hierdoor kunnen we geen nieuwe bestellingen plaatsen bij onze leveranciers en dus geen nieuwe bestellingen verwerken.

Wel hebben we nog resterende voorraad en deze kunnen nog wel besteld worden! Wees er snel bij want OP IS OP!
Dit alles betekend niet dat we verder geen leuke dingen willen doen voor de scene! we gaan ons zeker weer inzetten om in seizoen 2009 flink los te gaan met 1 of andere Jam/Comp. Moet alleen even goed gaan nadenken wat we precies gaan doen met SDG. Dit alleen al omdat SDG voor mij gewoon niet meer weg te denken is. IK ben SDG, Sjors de Geus.

Het doet mij echt pijn dat het helaas niet gelukt is, maar het doet me goed als ik terug kijk wat we allemaal mee gemaakt hebben in de afgelopen 3 jaar? Ook de berichten die we ontvangen en om ons heen zien doet ons zeker goed! Met trots kan ik zeggen dat ik het geprobeerd hebt, maar helaas het mocht niet baten. Hopelijk komt er nog een kans dit nog eens over te doen. Blijf SDG steunen in de toekomst, want SDG lives in our harts! Investeerders en gulle gevers mogen zich melden info@sdgbikesports.nl.

Tot de volgende! Sjors de Geus


Help Sjors nog even van zijn laatste spullen af!!!
KLIK HIER VOOR DE SHOP!!!