Megavalanche 1

Na jaren dromen is het zover. In juli ga ik de Megavalanche rijden in Alpe d'Huez (Fr). Voor degene die niet weet wat de Megavalanche is staat hieronder een filmpje, maar in het kort gaat het om 2000 man die zich van een berg afstorten. De snelste mannen doen het in een uur, maar dat zijn allemaal worldcup racers dus ik ga er van uit dat wij er laaaaaaannnnnnnggggggeeeeeeerrrrrrrrr over gaan doen. Ik zeg wij omdat ik in ieder geval ga met Chris Verhagen die jullie misschien kennen van het Pinkbike filmpje waarbij we met z'n tweeen van de downhill in Winterberg rijden. Ik hoop dat Ben van gedachte veranderd (Bro!!!) en beslist om toch nog mee te gaan en dan Richard.......

Richard zit ernstig op de wip en het is dan ook mijn persoonlijke missie om Richard over de streep te trekken door elke dag te mailen en te bellen. Net zo lang tot hij mee gaat. Dus Richard, je weet het: JIJ GAAT GEWOON MEE!!!!