Gerco: Ey dude got 14 stitches!

Wat een adventure peoples,
Ik ben afgelopen woensdag naar Venray geweest want daar zou de eerste portable bmx track van de benelux staan.
Hiermee ga ik door nederland touren langs evenemten en scholen.

Goed eenmaal daar aangekomen heb ik de fiets uitgeladen en een rondje gedaan, de eerste bult leek mij een cookie dus daar ging ik.
Vanaf de starthill aangezet en de lip genomen in de lucht voelde ik een klap naar wat achteraf een stalen balk bleek te zijn (ouch!!)
Toen ging het allemaal heel snel..
Ik kwam weer neer en raakte uit balans waardoor ik rechtsaf richting een traanplaat plank ging, de zijkant was zo scherp als een scheermes en hier kwam ik met mijn hoofd tegen!!

ik voelde nattigheid en dacht dat het zweet was tot ik op me broek allemaal bloed voelde ai ai ai dacht ik.
en de mensen die erbij waren keken in shock haha!
Ik ben wat gewend dus zei heeft iemand een doekje dan kan ik zo weer verder en daar waren zij het dus niet mee eens!
De ambulance werd gebeld en voor ik het wist lag ik op een plank met een nekding om.. ik leek wel een bejaarde die naar de slachtbank ging!

Nou om een lang verhaal kort te maken, kwam ik het ziekenhuis uit met 14 hechtingen waarvan er 9 op me voorhoofd 3 in me haar en 2 onder me oog!

Goed het leven van een sweettrails crewmember gaat helaas niet over rozen maar het was wel een avontuur haha!

Gasten als ik jullie een tip mag geven: draag ALTIJD een helm/potje whatever! ik heb het niet gedaan en zie hieronder het reslutaat!!

Check jullie later gr Gerco!